Paasdiner voor de bewoners van het "Mishpa Home” (Sri Lanka)

De 80 bewoners en de staf van het "Mishpa Home” Care Centre in Seeduwa werden met de paasdagen verrast met een heerlijk diner. Samen met de staf hadden de bewoners de eetruimte versierd en de tafels feestelijk gedekt voor een gezamenlijk Paasdiner.

Het Paasdiner is door Father Dinesh aangeboden namens de Stichting ZOM. In het "Mishpa Home” worden 80 cliënten die langdurige zorg nodig hebben opgevangen. In het centrum zijn bewoners met de meest uiteen lopende zorg, zoals alcohol- en drugsverslaafden, dementerende ouderen, geestelijk en lichamelijke gehandicapten en personen met allerlei psychische stoornissen.

We hebben het Care Center tijdens onze reis naar Sri Lanka op verzoek van Father Dinesh, bezocht en we waren enorm onder de indruk door de wijze waarop de cliënten werden verzorgd en begeleid. Met heel veel liefde en zorg en met weinig middelen worden de cliënten met een grote diversiteit door het personeel begeleid.

Bedank brief

Mishpa Home (THERAPUTIC RECIDENTIAL CARE CENTRE) No.91, Railway station Rd, Seeduwa. Tel.0114896383/0777277753 E-mail: mishpahome1@gmail.com Web: mishpahome.org. Reg. No.GA2106

Seeduwa 09-04-2018
Dear Sir,

I`m Salinda, head of the "Mishpa Home Care Center”. Our inmates had a very nice Easter diner from the ZOM donation. I have attached related invoice and some photos.

Expenses for lunch Rs. 26,500
For icecream Rs. 2,500
Total cost Rs. 29,000

Thank you and the ZOM Foundation for your generousness donation.

Our loving regards. Thanks.

Salinda Thirimanna, "Mishpa Home Care Center”

De bewoners genoten samen met het personeel van een heerlijke Sri Lankaanse maaltijd.

Father Dinesh eet ook mee....

Een heerlijke Sri Lankaanse maaltijd

Met ijs na en live muziek....